2015. augusztus 10., hétfő

A Világ- II. Fejezet


A Világ


II. Fejezet

A Véres Csók

A vásárlás legunalmasabb része a sorban állás. Úgy értem be mész céltudatosan lecsapsz három kiflire és egy ásványvízre és mire oda érsz a pénztárhoz addigra egy kisebb népvándorlás veszi kezdetét. Nem értem az nyugdíjasokat. Miért akkor jönnek vásárolni amikor dolgozó emberek munka előtt akarnak vásárolni és a diákok is vennének valami reggelit. Az öregek mindig megtalálják ezt a pillanatot és én soha nem fogom megérteni a mértet.

Itt is egy mintapéldány. Idős, örült tudós frizurával megáldott nénike, oldalán az elmaradhatatlan banyatank. Természetesen eszébe se jut, hogy a kuponfüzetből kiszedje a kuponokat, had szenvedjen vele a pénztáros a végén, persze szerencsétlen dolgozó még nem tudja, hogy a nénike a nyugdíját csak is fémpénzbe vette fel. Öröm lehet nekik az élet. Szívem szerint oda mennék szólni a nénikének, hogy az ő élete már nagyon is véges, kár ilyesmikkel pazarolni az idejét… De félek, hogy a többi nyuger kinyírna amiért tolakszom a sorban.

A sorban állás monotonitás megtörésének érdekében elkezdem kicsit vizsgálni a sorban állókat és ekkor megláttam Őt. Egy gyönyörű páratlan szépséget. Ott állt nem sokkal mögöttem a sorba. Haja vörösen ragyogott ahogy a reggel fényei az ablakon át rávetültek. Halovány zöld szemével rám nézet és úgy éreztem ott helybe bele hallok annyira mély és magával ragadó pillantása volt. Szemem az arcáról lentebb tévedt és nem is kellet csalódnom. A kék ruha ami rajta volt takart mindent, de még se hagyott túl sok dolgot a fantáziának. Tökéletes vonalai voltak, mellei látványosan le mozogtak minden lélegzet vételeinél. Egy igazi szépség a húszas évei elején. A szemén látszott, hogy tudja mi is folyik körülötte. Mindenki Őt nézte és ezt hihetetlenül élvezte. Néha meg meg riszálta csodás csípőjét és nagyon szívesen előre engedtem volna magam elé a sorba, csak hogy láthassam azokat a szép lábakat mozgásba lendülni és mit ne mondjak, egy ilyen műsor után azt hiszem olyan szép popsit látnék amiért nekünk férfiaknak megéri férfinak születni.

A Vágy és a Szenvedély csak úgy körül lengte és Ő magához ölelte ezt a búja aurát. Uralta és irányította. Egyre jobban élvezte ahogy figyelem. Ekkor még nem is sejthette, hogy Én Mindent láttok. Volt még valami furcsa benne, egy léleknyomat ami nem az Övé.

Látni akartam, tudni akarom mi is ennek a Nőnek a titka. Látni akarom mit is rejt ez a kis léleknyomat. Vajon ez lesz az az emlék ami végleg elragad és a tébolyba visz? Talán túl nagy áldozat lenne ennek a szépségnek a titkáért? Lassan oda léptem hozzá. A szemén láttam, hogy már várt erre. Gondolom megszokta, hogy idegen férfiak oda mennek hozzá és bepróbálkoznak. Szegénykém nem is sejti, hogy én mennyire más vagyok. Amit én teszek az sokkal személyesebb lesz mint bármi amivel más pasi próbálkozhat. Megérintettem a léleklenyomatot és magával ragadott az ismerős bizsergés. Éreztem ahogy elragad az emlék amit átitatott a Nő szenvedélye.

Haj belőve, illat búra felcsapva, nadrág félig lent izom póló felvéve. Készen állok a ma esti fergeteges partyra. Ma este dugni fogok. Nem érdekel kivel, de a jobb csuklom már fáj a sok faszveréstől. Itt az ideje, hogy valami jó féle csaj nyaka fáradjon el.

Haverokkal csapatjuk az éjszakába. Mi vagyunk a legjobbak! Olyan nincs, hogy ezekkel a hatalmas party animalokkal ne bukjon ránk minden esti pillangó. Nagyon Elnök ahogy nyomatjuk, el se hiszem, hogyan is lehetek ennyire Elnök. A sok jampi meg csak legelteti a szemét rajtunk, hát az YOLO nyaklánc oda is basz. A legjobb piák a legjobb helyen. Csak nyomom a jó dumákat és a kis csajok csak úgy nedvesednek a szövegemtől. Annyira Elnöki Ügy az egész. Isten vagyok, már válogatok is melyikbe is lesz a kedvenc helyem. Ekkor láttam meg az a Nőt.

Egy nagyon durva MILF. Harminc körüli de nagyon adja. Magas nő az már biztos, de az a szép szőke fejért megéri levenni a szemem a hatalmas melleiről. Bár a vörös kis rucija nem takar valami sokat. Tánc közbe ahogy megfordul látom milyen iszonyat durván jó segge van. Annyira durván jó, hogy már kőkeményen megyek oda hozzá és a fülébe súgok valamit. Nem is emlékszem szöveget csapattam de bejött! A közelbe valami jó kis hotelba zúztunk és a következő kép az, hogy vetkőzik előttem. Öcsém, milyet fogok ezzel hencegni a haveroknak.

Ahogy leveszi a vörös ruháját a melltartón látszik, hogy nem Push Up. A tanga meg abból a jó fajtából van, le se kell venni, pont a lényegnél van egy nyílás.  Mondom is neki, hogy frankó a cucc de dobja le. A durva, hogy teszi is. A melltartó ledobva látom milyen apró kis fehér mellbimbói vannak, az ilyennek élvezet játszani, kedvem szerint nyelvel belőnék rajta egy két jó selfie képet, de nem hagy játszani. Térdre veti magát és egy rántással letépi a gatyámat.

Nem mint ha nagyon tiltakoznék, de lelök az ágyra. Már épp szólnék, hogy ez nem valami Elnök, hogy ő vezet, de ekkor a szájába vette a farkam. Így még nem szoptak az már igaz. Nem tudom milyen zene megy a fejébe a Nőnek, de mint ha ritmusra csinálná. A fejét jobbra balra mozgatva tolja, ez nagyon Elnök az már tuti. Ekkor nézet rám azokkal a hihetetlen zöld szemeivel. Már épp elmennék a szájába amikor abba hagyja. Szólni is akartam, hogy Hé ez így nem adja. De a következő pillanatba már felettem guggolt.

A tanga már sehol, mikor vette le? De nem nagyon akartam ezen agyalni, ez a legszebb punci amit valaha láttam, rendesen leborotválva ahogy szeretem. Nem az a kiforgatott pillangó punci hanem az a magával ragadó szépség. Már épp jobban elmerültem volna a látványba amikor is rácsúszott. Ilyen nedves szűk punciba még nem voltam. Szinte már égetet olyan forró volt. Lágy lassú lovagló mozgással kezdet és egyre csak jobban gyorsított a tempón, lágyan mozgott előre és hátra. Majd egyre gyorsabban és egyre vadabban. Újaival mélyen bele szántott a mellkasomba, de emiatt majd aggódom holnap, nem érdekel, csak ne hagyja abba. Amikor a mozgás már olyan volt mint ha egy verseny lón ügetne éreztem ahogy elmegy, ez a szűk rés még jobban össze szűkült, de nem állt le! Csak folytatta tovább. Annyira közel voltam ahhoz, hogy már én is elmenjek, hogy nem is vettem észre miért is nyúl a jobb kezével.

Egy kést vágott a szívembe. Éreztem a fájdalmat ami átszakítja a bőröm, karcolja az egyik bordám majd bele szalad a szívembe. Oda akartam csapni neki egyet, de nem tudtam mozdulni. Mint ha valami megbénított volna. Azokba a zöld szemekbe ott volt az a kéjes ragyogás mint a bárban. A száját a késs mellé tette és lassan kihúzta a kést, közben a lovaglást egy pillanatra se hagyta abba.

Éreztem ahogy nyalogatja a sebem, szépen a szélétől egyre bentebb és bentebb csúszva. A csípője továbbra is úgy ringott, mint ha mi sem történt volna. Ekkor hirtelen felnézet és hozzám szólt.

-                -Édes, ne ilyen hevesen, ilyen gyorsan nem tudok nyelni. Ne félj, lazulj el, túl gyors így a szíved.

Én meg már nem akartam ellenkezni, csak néztem, ahogy a harmincas MILF fiatalodik és lassan egy húszas csajszi lesz belőle. S ekkor el ment még egyszer. Ez volt az utolsó dolog amit éreztem. 

Kielégülten rám mosolygott, véres szájával megcsókolt és még utoljára a fülembe súgott valamit

-               -Sweet Dreams…
                                                                                                                                           
Újra önmagam vagyok, a saját testembe állok ez a fiatal nő mellet. Pillantásunk össze fut és tudtam, hogy ebben a pillanatban mind a ketten ugyan azt érezzük és ugyan arra gondolunk…

Boldogok vagyunk, hisz mind a ketten a magunk módján szörnyetegek vagyunk…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése