2014. január 12., vasárnap

Zepteres napom



Nos eredetileg ez a bejegyzés csak a Zepternek akartam szentelni, de aznap történt még egy nagyon érdekes dolog ami miatt kénytelen voltam ezt a kis megszólalásom túl nyújtani.

Jelenleg mint álláskereső tengetem a minden napjaim és vadászok a jobbnál jobb állások között. Eddigi tapasztalataim alapján úgy gondoltam egész jól tudom kiszűrni a túl jó ajánlatokat. De most jelentkeztem egy irodai melóra, hát ha csak háttér adminisztrátor kell nekik. Jött is a hívás. Kedves női hang, nem hadart kétszer is el tudta úgy mondani a cég nevét, hogy ne értsem ki belőle a kulcs szót: Zepter. Na hát a megbeszélt időpontba én meg is jelentem a kijelölt helyen. A cím már ismerős volt, a tiltó listámról. Volt is egy gyanúm, de amíg nem láttam meg a lépcsőkre felragasztva a Zepter felíratott addig én hinni akartam a jóban :) De tényleg, én hiszek még a csodákba, szentül hiszem, hogy léteznek Angyalok, kedves nyugdíjasok és jó lelkű politikusok. 

Úgy gondoltam, érdekes egy élettapasztalat lesz ez szóval szépen fogtam magam és leültem a hátsó sorban. Először is hadd mondjam el a legfontosabb (és egyetlen) jó tulajdonságát. Uraim ezért MEGÉRI elmenni és végig hallgatni azt a több mint másfél órát! Olyan nők vannak ott, hogy juj. Személy szerint már csak ezért is úgy vélem, hogy érdemes volt elmenni. 

Na de várakozás közben eldöntöttem, hogy majd játszom a hülyét és bólogatok, csak hogy az előadónak is jó érzés legyen. De erre nem volt szükség. Néhány ember olyan átéléssel bólogatott, hogy csak pislogtam. Most komolyan, emberek én már voltam igazi állás interjún. Eddig a leghosszabb volt kb. fél óra… az is jó részt azért mert sokáig tartott kitölteni a személyes adatokat. De amikor már úgy hívnak be, hogy sokan vagytok ott kezdj el gyanakodni. Oh most jut eszembe, hogy az Auchan tesztjéről is írni akarok majd… jutassátok már eszembe jó? Köszi :)
 
Elég érdekes volt, hogy azzal kezdte az előadó, hogy mi az ami nem igaz… milyen cég az már ahol azzal kezdenek, hogy az általunk talán nem ismert rossz nyelveket cáfolják? Arról nem is beszélve, hogy az általam ismert rossz dolgokat nem is említette. Miért is említett volna olyat amit nem is lehet megcáfolni?

Az előadónak én egy négyest adnék a feleltére, mert betanult poénokat hiba nélkül mondta, de az átvezető részekbe sok volt az ő. Ezt leszámítva jó pár színpadi elemmel élt, megpróbált a közelünk be jutni „Önök szerint az emberek mit választanának egy megfázás kezelésére? 1-2 hét gyógyszerekkel és mellék hatásokkal, vagy 3-4 nap a biotronnal mellék hatások nélkül” mivel az lején megfogadtam, hogy most csak megfigyelek nem tettem hozzá, hogy egyik se mert én 2 nap alatt szinte bármilyen betegségből helyre jövők gyógyszer nélkül. Szerintem ez a megszólalás kicsit megakasztotta volna a játékmentét :)

Ja igen, öcsém amikor először meghallottam, hogy biotron nekem egyből a pc játékos múltamból jött elő egy bazi nagy biometrikus fegyver amivel nagyon szépen lehet kinyírni az ellenem támadókat. Ezzel is lekötöttem magam pár percre, mivel külsőre is elégé hajazott az általam elképzelt fegyverre. Innen üzenem minden CP-nek, hogy bár rohadt drága, de ritka jó kiegészítőt lehet belőle csinálni.

De a vetítés végig ment. Átlag 250e forint havonta, de a jobbak fél milliót is össze szednek. Azok a kép festési eszközök amikkel élt… nos mint a pszichológiával hobbi szinten foglalkozó, szívem szerint megtapsoltam volna… ennyire rá menni az emberi jelem különlegesség mániájára. Valami gyönyörű volt. 

Na de a figyelmeztető jelek. A kedves előadó néha kilépet a szerepéből és a kedves mosolygós mindenki kedvence főnökből hirtelen egy kegyetlen és kíméletlen dög lett. Elég nehéz volt észre venni, de kifejezetten ezért vettem részt megfigyelő módba hátul egyedül. Persze egy két szépség vállvonalain néha elkalandoztam és figyeltem milyen szépen omlik rá a szép hosszú egyenes hajuk, majd a szemem lejjebb tévedt azokra a szép kis popsikra… Uraim, tényleg megérte elmenni ;) 

Persze közben ment tovább a vetítés. Az új szabályról, ami röviden annyi, hogy mindenképp kapunk 80 ezret ha a minimális elvárásoknak megfelelünk. Óh de jól hangzik ez, persze, hogy felkaptam a fejem arról a formás popsiról és elkezdtem újra aktívan figyelni. De hát azok a minimális elvárások nem is olyan durvák és 6 hét áll a rendelkezésünkre a teljesítésére. Figyelem kedves olvasó… 6 hét! Addig pénzt nem látsz, csak ha el is adsz valamit drága barátom. Na de úgy gondoltam, oké másod állásba napi 1-2 óra ráfordítással ez még jó is lehet. De amikor meghallottam azt a minimális elvárást. Rá kell venni telefonon 50(!) ismeretlen embert, hogy jöjjön be és vegyen át tőlem egy 2-3 ezer forint értékű ajánlatott és vegyem rá arra, hogy valamelyik nap hallgasson végig egy cirka másfél órás előadást. Csak ennyi, mi ez nekem :)
 
Zárás ként ki kellet tölteni egy „nagyon” komoly személyiség tesztet. Mint hobbi pszichológus mondom nektek, hogy ebből nem tudom mit akarnak leszűrni, de ezt a 15 eldöntendő kérdést nem tudtam mire vélni. Vajon ennyi tényleg elég a teljes személyiség feltérképezésemhez? Ha valakinek van Csernushoz száma akkor kérdezzen rá. Persze ezt a tesztet felküldték pestre és már aznap késő délután felhívtak, hogy megfeleltem… ki hitte volna? Pedig igyekeztem össze zavarni őket azzal, hogy smylikkal ikszeltem be amit kell…

A Zepter történet ennyi egyelőre, hétfőn még talán bemegyek az első oktatás egy részére. De viszem a gitárom és kivágom magam azután, hogy megszereztem az egyik szépség elérhetőségét.

Na de jöjjön a második száll. Hirdetem én magam interneten is mint álláskereső így talált meg egy jutalék rendszerű cég is. Persze levélen ment a baráti száll kialakítása is, hogy látom szereted a rock zenét… hu, de nehéz lehetett rá jönni. Persze ő is nagy rock fan, aha persze. Na de rá kaptam az ízére és ide is elmentem, ahol nem csak a megbeszélt egy fő ( a nő aki rám írt) hanem a főnöke is megjelent és tökéletesen alkalmasnak találtak a szépség ápolási cikkek árusítására. Kedves olvasó, ott oldalt látsz rólam egy homályos képet… szerinted ÉN alkalmas vagyok erre? Mert szerintem nagyon nem :) Mint ha a jetit kérnéd meg, hogy borotvát reklámozzon és nem az előtte oldalon :) De hát én hoztam a formám és elég hamar rá jöttek, hogy van humorom :) elmeséltem egy két történetet magamról, hát igen vannak itt érdekes történetek :) Ebből is majd leírok nektek párat ha el nem felejtem :P
 
Itt is ment a vetítés, bár itt mellékállásba kereshetek 150-200 ezer forintot és még a cég termékeiből is kaphatok ingyen. Nagyszerű, úgy is mindig egy 10 ezer forintos samponra vágytam. Na de félre a negatív hullámot nézzük a jó oldalát, hiszen csak egy 20-30 főből álló állandó vásárlót kell össze rakjak, mi ez nekem… hisz mi rockerek ugye erről vagyunk híresek. 

Na de ez a fickó már sokkal természetesebben viselkedett, a valódi jellemét jól leplezte és a kép vetítés is jól ment neki, bár amikor elárultam, hogy pszichológus akarok majd lenni a jövőbe akkor egy cseppet meglepődött. Szerintem volt egy gyanúja, hogy átláttok rajta. Egyelőre itt még elgondolkoztam, hogy megjelenjek-e a keddi nagy közös fejtágításon ahol sok más is ott lesz, már ott dolgozók valamint hozzám hasonló újak is. Ha el is megyek remélem a Zepterhez hasonlóan itt is sok szép nő is tiszteletét teszi és legalább lesz mivel eltűnőm az időm.

Köszönöm szépen a figyelmet. Ebből a témából józanul csak ennyit tudtam kihozni, de ígérem legközelebb iszok is valamit :D az mindig segít :D 

Legyetek jók a következő bejelentkezésemhez is, sziasztok :)

U.I.: Lehet ki kellene találnom valami egyedi elköszönést? Az OSzAKE legyen veletek :D

U.U.I: Rám írt még egy muksó, hogy van valami állás lehetősége és az idősebbik lánya is Szolnokon tanult… bár még nem kaptam meg, de szerintem elhozom nektek is majd :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése