2015. június 1., hétfő

A kereskedelemről Versekben #5

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve (vagy nem). Amennyiben a mű egyik hősben magára ismert az teljes mértékben kizárt. Én csupán csak fiktív karakterekről írok. De amennyiben nem önről szól a mű, örömmel közlöm, hogy a műveim a valóság rideg talaján születtek.
Hol lehet a kenyerem?

Elveszetem, elveszetem teljesen
Négy sor a bolt, de én elvesztem

Hol lehet a friss kenyér
Illata már elért

Merre lehet, hol keresem
Én most elvesztem teljesen

Érzem már a kenyér friss  illatát
Hol van? Megmondhatnád igazán

Talán a chips mellé tették
Nem értem, bonyolult az egész

Talán itt lesz a hűtőnél végre
Hisz illik a hideg a meleg mellé
De van itt alkohol én oda tenném
Nem értem miért néz mindenki felém

Lassan megyek ki a boltból
Nincs már itt dolgom

Halkan morgok mert nem leltem
Azt mit én itt igazán keresetem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése