2014. augusztus 10., vasárnap

A beszédhibás kisgyerek óviba megy

A beszédhibás kisgyerek óviba megy

I fejezet

Nehéz kezdetek

Írta: Nagy Zoltán

Megjegyzés: Halovány segéd fogalmam sincs, hogyan kell jelenetet írni, de hol gátol az engem, hogy olyat csináljak amihez nem értek?

- Kezét csókolom drága Óvodapedagógus hölgy, az lesz az önök intézményébe az első napom, remélem nem okoz semmilyen problémát, hogy teljesen önállóan érkeztem meg a nyitás napjára.
- Te kölyök, hol vannak a szüleid? De próbálj meg kicsit érthetőbben beszélni, mert egy szavadat nem értem...
- A szüleim elengedtek, teljesen egyedül, mivel az átlagosnál jóval magasabb az intelligenciám, remélem az integrálódásomba nem fog negatív irányba reflektálni.
- Te Judit! Ennek a kölyöknek valami "intelligenciája" van! Az fertőző?
- Hogy mi baja van? Kicsim elismételnéd?
- Áh ne is próbálkozz Judit, teljesen érthetetlenül beszél...
- Nos, megpróbálom definiálni önöknek a jelen helyzet különlegességét. Jelen helyzet szerint az én racionális és emocionális értelmi színvonalam legalább 25-30 évvel a korom előtt jár.
- Te Judit, lehet, hogy ez a gyerek valami emós családból jött?
- Én aztat nem tudom, de biztos ami biztos a tízóraihoz, csak műanyag kést kap.
- Kedves pedagógusaim, szeretném még tolmácsolni szüleim kérését, miszerint a vallási tekintettbe, lehetőleg ateista nevelést kapjak, mivel szerintük a dualisztikus vallásrendszerek már idejétmúltak.
- Te Judit ennek megint valami baja van. Ez autista... Mi az?
- Jaj te, tudod, volt abba a filmbe, azzal a színésszel és akkor olyan vége volt, hogy na...
- Jaaaa az a színész aki abba játszott azzal a másik pasival?
- Az az...
- Sajnálattal szakítom félbe, az önök rendkívül érdekes beszélgetését, de azt hiszem, koromból kifolyólag még nem teljesen tudom irányítani a záró izmaimat. Mélységesen röstellem, de szükségem lenne az önök fizikai kontaktusára, ennek az számomra elég megalázó probléma sikeres megoldásához.
- Te Judit, én nem értem mit mond ez a kölyök, de ez beszart! Én tisztába teszem, te meg hívd azt a logopédust, hogy csináljon ezzel a kis beszédhibás lurkóval valamit mert én aztán egy szavát nem értem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése