2014. július 6., vasárnap

Tesco eskű

Nos egy jó ideje már a fent nevezet multi dolgozója vagyok és mint azt már páran tudják rólam egy cseppet mazochista vagyok ezért napjaim túl nyomó részét bent töltöm. Egy sokadik 13 órázásom közben jött az ihlet, hogy a jól ismert Éjjeli őrség esküjét kicsit átdolgozzam és így született meg ez a kis szösszenetem :)

"Sűrűsödik a tömeg és elkezdődik a műszakom. Nem ér véget a zárás percéig. Nem élek magánéletet, máshol nem vásárolok és a club kártyám mindig oda adom. Nem viselek ékszert és nappal nem alhatok. Az osztályomon élek és halok meg. Multiskill vagyok a nagy tömegben. A Tesco dolgozója vagyok. Kulcs vagyok mi leszedi az ESEL-ket, béka ki az árút ki hordja, kütyü vagyok, mivel címkéket halomra nyomtatok, az acél vagyok ami a lábakat védelmezi. A Tesconak ajánlom életemet és becsületemet a mai műszakomra és mindegyikre, amely ezután következik."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése