2014. május 7., szerda

Next Day#1/2





Nos kedves olvasó akkor egyből egy gyors magyarázat miért is lett ez a 1/2-es rész. Ugye bár voltam egy újabb Next Day koncerten és történt egy pár dolog amit ki kell írnom, de ez még önmagába nem magyarázat. Ugyan is megtudtam, hogy a Next Day hamarosan új albummal jön elő!!!! Szóval az új album kivesézése lesz a következő Next Day bejegyzésem.

Na de akkor egy kis előzmény. Nagyon okosan kikértem a koncert napját pihenő napnak munkahelyen csak arról feledkeztem meg, hogy hát lesz utána is nap... ismerve a szerencsém meg sem lepődtem mikor láttam a beosztásom... másnap 12 óráztam... reggel 6tól... amihez nekem 3:20kor kelnem kell....

Semmi pánik gondoltam ez a kor már rendelkezik az iható alvás csodájával.... éljen a koffein! Csak hát mint kiderül most nem a kis baráti társasságommal megyek hanem egyedül... na jó részben az én hibámból, nem Zolival kellet volna megbeszélni ezt... Viki a főnök, Ő tuti megoldotta volna hogy a hármas fogat újra együtt menjen koncertre. Most nem az a baj, hogy egyedül kellet koncertre mennem, mert én egyedül is remekül elvagyok, a probléma, hogy egyedül is kellet így oda jutnom, ami azért vicces, mert aki ismer az tudja, hogy én bárhol és bármikor képes vagyok eltévedni.

Nagyon okosan a koncert előtt 3-4 órával kiírtam facere egy bejegyzést, hogy a Kölcsey központól melyik busszal jutok el a lovardához. Bármilyen meglepő maga Gismo (igen ő az énekes) írta meg a helyes megoldást. Megnéztem a lovarda címét, Kassai út valamennyi ezért nagyon okosan úgy döntöttem, hogy a Kassai megállónál szállok le... aki ismeri Debrecent és a 24-es útirányát az tudja, hogy nem is tévedtem olyan sokat... csak kettő megállót... de semmi baj nem esünk pánikba, mint írtam ez nem először fordul elő velem már... alig 3 ember leszólításával már ott is voltam a lovardába. Kis lézengésre is maradt még időm és sajnálattal jöttem rá, hogy Next Day pólót se fogok itt venni mert nem volt.

Na de kezdődött a koncert! Olyan ritka jól éreztem magam :D Annyira jól tolják, hogy még az se zavart, hogy PZS gitárja egy kicsit mint ha torz lett volna. Nagyon élveztem a koncertet, nem is nagyon tudok írni róla mert hát ami jó az jó, nincs mit rajta ragozni. Aki szereti a Next Day és ott van élőbe... áh nagyon jó érzés. Innen üzenem férfi társaimnak, hogy itt is vannak ám szép nők! Ha másnap nem 3:20kor kellek maradok még egy darabig ismerkedni. Na de hogy valami negatívat is mondjak, a koncert rövid volt :( a vizsga időszak amiről az első klipjük készült le se ment... persze tudom, előzenekar... de akkor is, én csak miattuk mentem, amint véget ért a koncert le is léptem... hogy biztosra menjek haza már gyalog mentem.... ismerve a szerencsém tuti rossz buszra szálltam volna fel...

Na de akkor a következő sokk hatás... 2 napra rá kaptam egy üzenetet. Épp nyugis húsvét első napján nagyszüleimnél ücsörögve rá lestem a facemra ahol is Gismo rám írt! Az külön jó érzés, hogy észre vette, hogy eltűntem és hiányolt. Emberek a banda inni akart velem egy sört! :D hát ott magamba elkezdtem erősen vigyorogni, főleg amikor Gismo kritikát kért tőlem a milyen volt a koncert... nos Gismo ha ezt olvasod akkor szerintem megkapod a választ ;) ja igen, ha legközelebb koncertre megyek maradok és akkor bemutathatsz a szebb rajongóknak is... na jó ha magamból indulok ki nincs valami magasan a mérce :P

Persze én kihasználva a lehetőséget kértem is egy CD-t Gismotól. A legszebb hogy kaptam is! Kettőt is :D a 2. ajándékba lesz, de már oda felé menet megfogadtam magamnak, hogy nem fogok még aláírást is kunyerálni rá... azt meghagyom a következő Next Day koncertemre :D

Szóval én a rajongó találkozott koncerten kívül az énekessel! Emberek még most is vigyorgok ha csak rá gondolok, hogy milyen furcsa véletlenek sorozata vezetett el ide. Na de vissza a személyes talira. Gyors volt, de tartalmas. Gismo épp másnak is adott aznap interjút én meg azért nem rabolom az idejét. Így is lenyúltam két CD-t és pár jó infót is kaptam.

Infó egy, hogy a bandát sok helyre hívták. Ezen nem is csodálkozom, ritka jó banda aki megérdemli az ismertséget. Remélem nagyon sok emberhez eljut ez a banda mert engem jó kedvre derítenek, remélem másra is ilyen hatással van ez a kis csapat.

Infó kettő. Lesz Next Day póló valamikor a jövőben. Egy grafikus már rá kattant a témára szóval lesz hamarosan egy új pólóm is amit büszkén viselhetek amikor újra koncertre megyek, vagy csak simán megint lemaradtam a mosással és fel kell kapnom valamit ;)

Infó három. ÚJ ALBUM!!! Elkezdték írni az új dalokat ami kicsit más lesz mint az eddigiek, de hát ha pont azok lennének akkor az csak ctrl+c és ctrl+v lenne. Innen lenne egy javaslatom. Aki nyomon követi Gismot a facebookon az tudja, hogy ő egy erős elhatározás után elégé össze kapta magát és példát mutat minden magamfajta "kicsit" lusta embernek, hogy soha nem késő megváltozni! Kitartással bárki képes lehet arra amire Gismo! Ezért is remélem, hogy az új albumon lesz egy "Képes vagy rá" beállítottságú szám is ;)

Hát röviden ennyi, remélem hamarosan újra írhatok a Next Day-ről és kivesézhetem az új albumot és felrakhatok mellé egy képet magamról ahogy egy Next Day pólóba feszítek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése