2016. november 1., kedd

November 1. avagy egy "érdekes" motivációs írásom

November 1.

Ma van az a nap amikor mind kimegyünk elvesztett Szeretteinkhez és emlékezünk azokra a régi időkre amikor még köztünk jártak. Milyen jó is volt amikor még ott voltak velünk, sok szép emlékünk közepette ég le a gyertya amit még érkezésünkkor gyújtottunk. Így tettem ma én is…

Szeretek kimenni más napokon is oda, elbeszélni vele az életem alakulásáról. Minden fejleményről, úgy mint még annak idején életében… Így tettem ma is, de valamiért egy másik emlék is eszembe jutott. Egyszer egy ismerősöm azt mondta, hogy elveszett szeretteink olykor értünk haltak meg, olyas valamit vállaltak át a sorstól ami minket ért volna. Ez a gondolat sokáig foglalkoztatott és eljutottam oda ami a mai felfogásom és amit szeretnék veletek megosztani.

Sok rossz dolog ért már az életbe, több mint amennyit a koromból adódóan érdemeltem volna. Anyum erre mindig azt mondta nekem, hogy ilyen a mi sorsunk. Nekünk nem jár a könnyű út, mindenért meg kell küzdenünk, lehet másnak természetes, de nekünk nem… nekünk mindenért küzdeni kell. Nagyon igaza volt… Nem gondolná ma már senki, de én nem tudtam érthetően beszélni. Senki nem értette meg a szavaimat, minden szót teljesen máshogy ejtettem mint kellet volna, egy selejt voltam a mások szemébe… Egy kolonc… De tudjátok mit? Én nem adtam fel!

Anyum elvitt egy logopédushoz és elkezdtem a tanulást, viszont nekem ez nem volt elég. A kis lila könyvem, amibe ott voltak a betűk, amiből a logopédián tanultam a betűk kiejtését haza is vittem, ott anyummal gyakoroltam. Egy idő után ez sem volt elég, nagycsoportos koromra már megtanultam a betűket, de nekem ez sem volt még elég… lassan megtanultam össze olvasni őket, hogy a kiejtésem még tökéletesebb legyen… Emlékszem amikor elsős koromba a többiek azzal dicsekedtek, hogy ők már ismerik a cica betűt… nem voltam túl népszerű amikor elmondtam, hogy én meg már magamnak olvasom az esti mesét. Nagyon sok munkám volt benne, de megtettem. Kitűztem a célom és MINDENT megtettem érte. Túlmutattam önmagamon azért, hogy elérjem. A beszédhibás kisfiú először sorra nyerte az iskolai mesemondó versenyeket majd a szavalásba is megtalálta önmagát. Bárki képes túl lépni a saját árnyékán ha elég időt, energiát és akaratot rá fordít! Ha én meg tudtam csinálni akkor te is képes vagy rá! De most kicsit elkalandoztam…

Mindennek meg van az ára…

Egy szerettünk elvesztése egy nagyon magas ár… Az a fájdalom hatalmas ár… Egy olyan ár amiért nem kaphatok kevesebbet mint ami jár. Nem érhetem be egy silány élettel, az Ő emlékéért nem, az a fájdalom amit akkor átéltem nem érhet ilyen keveset. Többet érdemel egy elhunyt emléke…
Hogy ezt mért nevezem motivációnak? Mert engem ez is előre visz. Amikor nincs erőm mosolyogni eszembe jut ez a fenti kis monológ. Nem pazarolom el az életem! Olyan életet akarok élni ami megéri ezt az árat. Ez pedig hatalmas ár…


Amikor panaszkodsz, jusson eszedbe, hogy az a szeretted akihez ma kimentél nem teszi ezt… te még élsz, élvezd ki minden percét és élj egy olyan életet aminek a végén egy mosollyal az arcodon tudsz távozni. Morbid életcélom van lehet, de engem ez előre visz… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése